Close

Salgs- og leveringsbetingelser

Foretaksinformasjon

Org.nr.: 956984947
Briskeby Media AS

Kontaktdetaljer:

Besøksadresse:
Bryggerigata 42, 2315 Hamar
Postadresse:
Postsboks 4263
2307 Hamar

Telefon: (+47) 62 51 97 80
e-post: post@briskebymedia.no

 

Briskeby Media AS er totalleverandør innen profilering og gaveprodukter, dette kan også inkludere salg til privatpersoner via f.eks. ansatthandel.

Produktinformasjon og pris

Priser
Alle priser er i norske kroner og vises eksklusiv merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet som avgifter, gebyr og leveringskostnader.

Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål.
Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

Salgs- og leveringsbetingelser

Ekspedering av ordre
Ved plassering av din bestilling på nett vil du motta bekreftelse på denne på den mailadressen du oppgir.

Leveranse
Vanligvis vil lagerførte varer sendes fra oss 2-3 virkedager etter at ordren er mottatt.
Dersom det er tomt for en lagervare vil du få melding om dette på telefon eller mail.

Bestillingsvarer og/eller varer med egen/lokal logo vil ha en leveringstid som er avhenging av produkt, metode for påføring av logo og lagerstatus hos leverandør. I slike tilfeller vil denne leveringstiden bli kommunisert per e-post etter at korrektur er godkjent.

Frakt
Til privatadresser sender vi varene med Postnord MyPack, og du vil da kunne hente pakken på nærmeste utleveringssted.
Til bedriftsadresser sender vi varene med Postnord, og disse leveres til avtalt adresse.
Kostnader forbundet med frakt er oppført i handlekurven.

Betaling
Betaling skjer med Vipps ved bestilling.

Personopplysninger
Briskeby Media AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Rutiner for retur av varer

Avbestilling
Dersom du ønsker å avbestille varene før den er sendt kan du sende oss en e-post, eller ta kontakt på telefon.

Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Briskeby Media AS skriftlig melding (e-post eller telefon) om at du vil påberope deg mangelen. Briskeby Media AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre.
Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Angrerett
I følge angrerettloven gjelder angrefristen for kjøp gjort av privatperson fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover.
Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettskjema, du vil da få tilbakeført det du har betalt.
Kjøper betaler returporto.
Angrerett gjelder ikke på varer påført navn eller avvikende logo.

Angrerettskjemaet skal være ferdig utfylt med Briskeby Media AS informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.